Kupujúci je oprávnený reklamovať vady kvality
a množstva dodaného tovaru, a to bez zbytočného odkladu po prevzatí
tovaru, najneskôr do 15 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Predávajúci nezodpovedá za opotrebenie tovaru
v dôsledku jeho používania, za vady a poškodenie tovaru z dôvodu
nešetrného zaobchádzania, nevhodného uchovávania alebo iných zásahov zo strany
kupujúceho alebo tretej osoby.
Vybavovanie
sťažností a reklamácií zabezpečuje predávajúci prostredníctvom elektronickej
adresy: reklamacia@originalna.sk.
Informáciu o prevzatí reklamácie a o vybavení sťažnosti kupujúceho pošle
predávajúci na elektronickú adresu kupujúceho najneskôr do 30 dní od doručenia
reklamácie. V prípadoch, kedy je potrebné osobitné prešetrenie sa lehota
na vybavenie reklamácie môže predĺžiť na 60 dní od doručenia reklamácie.
Používame cookies, aby sme zaistili správne fungovanie a bezpečnosť našich stránok. Tým vám môžeme poskytnúť tú najlepšiu skúsenosť z ich návštevy.
Pokročilé nastavenia
Tu môžete upraviť svoje preferencie ohľadom cookies. Nasledujúce kategórie môžete povoliť či zakázať a svoj výber uložiť.